16.5.07

Εξομολογήσεις...

Μπαίνω κι εγώ στο παιχνίδι των 29 ερωτήσεων ύστερα από ανοιχτή πρόσκληση της debby...

Η απόλυτη ευτυχία για εσάς είναι;
Πιστεύω πως η ευτυχία είναι συσσώρευση όμορφων στιγμών.
Ευτυχία για μένα λοιπόν είναι η στιγμή που εκείνος μου ψιθυρίζει «σ’αγαπώ, ηλιαχτίδα μου»…
Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
«Μαρίααααα, ξύπνα παιδί μου!» της μητέρας μου.
Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε στα γέλια;
Πριν λίγο, που έμαθα ότι κόπηκα στις εξετάσεις του Michigan proficiency, γιατί κέρδισα το στοίχημα που είχα βάλει με τον καθηγητή μου! Μετά από λίγο όμως ξέσπασα σε κλάματα. Τώρα χαμογελώ πάλι!
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Το γέλιο, η χαρούμενη διάθεση και η αισιοδοξία.
Το βασικό ελάττωμά σας;
Εξομολογούμαι πως κάποιες στιγμές φέρομαι σαν ευθυνόφοβη.
Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα λάθη που γίνονται εν βρασμώ ψυχής.
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Είμαι ανιστόρητη.. σόρρυ!
Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Μπομπ ο Σφουγγαράκης! Χι χι!
Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Αυτό που θα κάνω χωρίς επιστροφή.. (και δεν εννοώ τον θάνατο!)
Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω διαβάσει και τόσους πολλούς. Αυτός που με συνεπήρε πραγματικά με τη γλαφυρότητα του λόγου του ήταν ο Ντοστογιέφσκι.
Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την ντομπροσύνη…
…και σε μία γυναίκα;
Έχουν αρετές και οι γυναίκες;; Εκτός από τις αναλογίες 90-60-90;
Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ο Χατζηδάκης . -
Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντουζ;
«Να είσαι εκεί πάντα μέσα στη ζωή μου/ τα φώτα της ν' ανάβεις κι ας μη τη ζεις μαζί μου/ αν λίγο μ'αγαπάς/ να είσαι εκεί/ αγάπη της ζωής μου/ αγάπη δυνατή»
Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
«Έγκλημα και τιμωρία»
Η ταινία που σας σημάδεψε;
Δεν με έχει σημαδέψει κάποια ιδιαίτερα. Συναισθηματικά μόνο ίσως το «Notting Hill»! !
Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Το μικρό μου (9άχρονο) ξαδερφάκι, που με ζωγράφισε πιο ψηλή από ένα δέντρο!
Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το θαλασσί.
Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το κέικ που έφτιαξα τις προάλλες. Έγλειφαν μέχρι και τα δάχτυλά τους οι συνάδελφοί μου! (Εκτός από εκείνον τον ένα, που δεν πείστηκε με το ταλέντο μου στη ζαχαροπλαστική και υποστήριζε πως αγόρασα έτοιμο κέικ, ενώ έτρωγε μέχρι και τα ψιχουλάκια απ' τη χαρτοπετσέτα του!)
Το αγαπημένο σας ποτό;
Southern με πάγο.
Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Δεν μετανιώνω για ό,τι έχω πράξει ως τώρα, είναι στάση ζωής. Μετανιώνω μόνο για εκείνα που δίστασα να κάνω ή να εκφράσω.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Το να μου ασκούν κριτική με «δασκαλίστικο» στυλ.
Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Ασχολούμαι με.. τον έρωτα!
Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Το ότι μια μέρα θα χάσω για πάντα τους ανθρώπους που αγαπώ.
Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν με κολλούν στη «γωνία» για κάτι που όντως φταίω, προσπαθώντας να αποποιηθώ των ευθυνών μου.
Ποιο είναι το μότο σας;
«Μια μέρα που δεν γέλασες και δεν έκανες σεξ, είναι μια χαμένη μέρα»
Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ακαριαία!
Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
«Υπάρχω.. κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω!»
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Σε μία μπερδε-way κατάσταση!

Απευθύνω κι εγώ με την σειρά μου ανοιχτή πρόσκληση σε όσους επιθυμούν να συμμετέχουν. Παρακαλώ όμως ενημερώστε με, να δω τις απαντήσεις σας! Κι εσείς τρελογιατρέ και ΕΤ-αζέρα σκέψεων!

7 σχόλια:

cyanide είπε...

Ώστε τελικά το κέρδισε το στοίχημα :(

Μαρία Κόλλια είπε...

Εγώ κέρδισα το στοίχημα γιατί από τη στιγμή που έδωσα εξετάσεις έλεγα ότι δεν έχω περάσει, κι εκείνος (ο καθηγητής) επέμενε ότι το έχω περάσει! Τελικά απέτυχα στις εξετάσεις του michigan proficiency, γι αυτό και ο καθηγητής μού χρωστάει ένα δείπνο σε εστιατόριο! Είναι να μην γελάς;!

philos είπε...

Έχεις πάντως τις αρετές που περιμένω εγώ από μία γυναίκα. Χιούμορ!
Και μάλιστα σε μεγάλες δόσεις!
;DD

Anonymous είπε...

kathise na diavaseis ta mathimata sou gia to panepistimio kai ta agglika- min apantiseis...tha sou pw egw pote!

Μαρία Κόλλια είπε...

Φίλε ανώνυμε, έχεις αφήσει ξανά μηνυματάκι σε ποστ μου που λήγει με το εξής σλόγκαν "μην απαντήσεις, θα σου πω εγώ πότε" ! ! ! Μην επαναλαμβάνεσαι γλυκέ μου, δεν είναι (καθόλου) σικ!

philos, "thanks" σε.. εξίσου μεγάλες δόσεις!

Debby είπε...

Πολύ μου αρέσει το μότο σου!

Anonymous είπε...

den kserw an einai "sic"..alla katanoito den einai sigoura...-yiothetise mono tis kateythinseis...wfelimo einai!