7.2.07

Κάτι σαν.. editorial !

Καλώς.. όρισα !

Μια ξαφνική αναλαμπή να .. δημιουργήσω, η χρόνια ανάγκη μου για έκφραση και, η πηγαία διάθεσή μου να εξωτερικεύσω τους -μεταμεσονύκτιους κυρίως- συλλογισμούς μου είναι οι λόγοι που με ώθησαν να «στήσω» το δικό μου διαδικτυακό ημερολόγιο. Η αθεόφοβη! ..ήθελα να γράψω ναι, και μάλιστα δημοσίως, απευθυνόμενη σε όλους εσάς μαζί, και στον καθένα σας ξεχωριστά. Ιδού λοιπόν το blog μου εν ονόματι yellow shell (κίτρινο κοχύλι) !






Κάποτε ο αμερικάνος πολιτικός Hubert H. Humphrey είχε πει την αξιομνημόνευτη φράση: «Το δικαίωμά σου να μιλάς δεν περιλαμβάνει και την υποχρέωση μας να σε πάρουμε στα σοβαρά». Παρόλο που εγώ γράφω συνειδητά και με περισσή σοβαρότητα, εσείς δεν είστε υποχρεωμένοι να με πάρετε στα σοβαρά! Με τον όρο.. «σοβαρά» εννοώ πως γράφοντας, καταθέτω με ειλικρίνεια τις απολύτως προσωπικές μου απόψεις, την δική μου σκοπιά για κάθε ζήτημα μα, με μια δόση αφέλειας και «ανωριμότητας» που μου επιτρέπεται να συντηρώ.. ακόμη!
Επιθυμώ μέσω του blog να γίνω η αφετηρία ενός διαδικτυακού διαλόγου για ζητήματα της καθημερινότητάς μας (κοινωνικά, πολιτικά κτλ), για τα κοινά μας ενδιαφέροντα που αφορούν στις τέχνες, όπως τη μουσική. Επιπλέον, να ανταλλάξουμε απόψεις, ιδέες, εμπειρίες και γνώσεις. Και φυσικά.. αναμένω τα σχόλια σας, τις σκέψεις, τις παρατηρήσεις σας και τις όποιες διαφωνίες σας.

Καλώς σας βρήκα!

2 σχόλια:

Anonymous είπε...

Eρμηνεία: Θαλασσινός Παντελής

Μουσική/Στίχοι: Αμπαζής Παντελής


Κοχύλι

Είσαι κοχύλι εξωτικό
του σκοτεινού βυθού
άρωμα φίνο μαγικό
μεθυστικού ανθού

Φως απαλό, τριανταφυλλί
μες το βαθύ σκοτάδι
στης μοναξιάς μου τη σιωπή
γλυκό αιθέριο χάδι

Μια ηλιαχτίδα λαμπερή
στα ξέπλεκα μαλλιά
στο φλογισμένο μου κορμί
μια φεγγαροδροσιά

Έχεις το δηλητήριο
μιας θηλυκής αράχνης
κι είμαι πιασμένος στον ιστό
που όλη νύχτα φτιάχνεις

Μαρία Κόλλια είπε...

Φίλε ανώνυμε, τυχαίνει να γνωρίζω προσωπικά και τον ερμηνευτή του τραγουδιού και τον δημιουργό του.. και πιο πολύ, γνωρίζω ακριβώς το τι θέλει να πει ο "ποιητής" στο συγκεκριμένο τραγούδι.. τι κρύβεται δηλαδή πίσω από τις λέξεις.